czwartek, 15 września 2016

Aranżacja mieszkania z wykorzystaniem płytek ceglanych typu "Galicyjska"


Witajcie ponownie! Na pewno wielu z was marzy o pięknej, rustykalnej podłodze w swoim mieszkaniu .... Dzisiejszy wpis z pewnością zachęci was do działania! :) Przedstawię w nim piękną aranżację mieszkania, w którym podłogi w przedpokoju, kuchni oraz łazience wykonano z płytek z cegły typu "Galicyjska"

Mieszkanie znajduje się w jednym z malowniczych zakątków Wrocławia. Ceglane podłogi nadają mu niesamowitego klimatu oraz oryginalnego wyglądu. Płytki zostały zabezpieczone warstwą impregnatu, dzięki czemu nie straszne im są żadne tłuste zabrudzenia oraz wilgoć. Mogą być z powodzeniem stosowane nawet w takich pomieszczeniach jak kuchnia i łazienka.

Ceglana podłoga oraz gustownie dobrane drewniane meble sprawiają, iż całe mieszkanie robi wrażenie bardzo przytulnego. Sami oceńcie jak Wam się podoba ta realizacja! :)



Rustykalna kuchnia z podłogą z cegły
Rustykalna kuchnia z podłogą z cegły



Piękna ceglana podłoga w przedpokoju
Piękna ceglana podłoga w przedpokoju



płytki z cegły na podłodze w łazience
Płytki z cegły na podłodze w łazience






Cudowna aranżacja mieszkania z podłogą z płytek z cegły
Cudowna aranżacja mieszkania z podłogą z płytek z cegły





Rustykalna kuchnia, w której podłogę wyłożono ceglanymi płytkami
Rustykalna kuchnia, w której podłogę wyłożono ceglanymi płytkami




płytki ceglane na podłodze w przedpokoju
płytki ceglane na podłodze w przedpokoju




Ułożone na podłodze płytki ceglane GALICYJSKIE
Ułożone na podłodze płytki ceglane GALICYJSKIE

13 komentarzy:

  1. Mieszkanko wygląda cudownie? Co jaki czas należy impregnować płytki?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie wszystko fajnie wygląda i muszę przyznać, że jak najbardziej tak zaaranżowane mieszkanie wygląda po prostu ładnie. Ja również zdecydowałam się na zakup mieszkania z rynku pierwotnego i jak widziałam w https://www.eurostyl.com.pl/oferta/nowe-mieszkania-gdynia.html to jest to bardzo fajna oferta dla każdego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie sądziłam że taka podłoga będzie świetnie wyglądać jakoś inaczej to sobie wyobrazałam, no musze pomysleć o tym, w sypialni to nie wiem ale póki co widziałam ciekawe projekty https://projektowanie-wnetrz-online.pl/projektowanie-sypialni-online sama jeszcze nie wiem w jakim stylu chciałabym sypialnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi się, że właśnie takie wnętrza tym bardziej powinny być projektowane przez odpowiedniego specjalistę. Ja tego typu kwestie zleciłam specjalistom z firmy https://klosinscydesign.pl/aranzacje-wnetrz/ i muszę przyznać, że jak najbardziej był to bardzo dobry wybór.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno sama aranżacja mieszkania jest bardzo fajną sprawą, ale ja w głównej mierze skupiam się przede wszystkim na właściwym remoncie. Już nawet miałem okazję współpracować z firmą https://www.wawerbud.pl/ która na remontach zna się doskonale.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślałam ostatnio o takiej właśnie ceglastej podłodze w przedpokoju. Doskonale wygląda jodełka i z pewnością na nią się zdecyduję. Może nawet skorzystam z pomocy online archtekta https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje/mieszkania , który doradzi mi w jakich wnętrzach najbardziej taka podłoga będzie pasowała.

    OdpowiedzUsuń
  11. A jakie mieszkanie najlepiej kupić? Od dewelopera czy z drugiej ręki?

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę tutaj ciekawe aranżacje... A czy wiecie przykładowo, gdzie kupić do swojego domu szafy i garderoby na wymiar ??? Bo ja przykładowo dowiedziałam się o firmie MAXDesign, że oni oferują różnorodne meble i wykonują je naprawdę solidnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wybierając usługi kominiarskie, kluczowe jest dla mnie zaufanie i bezpieczeństwo. Dzięki https://kominiarz.warszawa.pl/ miałem pewność, że moje kominy są w dobrych rękach. Eksperci z tej firmy są wyjątkowo dokładni i zawsze gotowi odpowiedzieć na wszystkie pytania. Co więcej, cenię sobie ich transparentność cenową oraz to, że po inspekcji otrzymałem szczegółowy raport. Jestem bardzo zadowolony z ich usług i na pewno będę korzystał w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń